© 2019 DC MARKETING AS

Kreative løsninger

Facebook er en god markedsplass for bedrifter. En kan skaffe engasjement hos kunder, få meldinger fra kunder og videresende dem til nettsiden. For noen år siden var det mye  mer enklere å bli funnet organisk på Facebook, og at innleggene til bedriftene ble tatt opp bedre i Facebook sin algoritme om hva som blir vist i feeden til folk. 

Nå som flere bedrifter har fått opp øynene for Facebook, så har organisk søk blitt vanskeligere å dukke opp i feeden til personer på Facebook. Derfor må en bruke Facebook annonsering, som kan også kalles betalt annonsering. Facebook Annonsering har blitt dyrere på grunn av flere bedrifter kriger om toppplassering på Facebook. 

Det er absolutt mulig å få til konverteringer og salg på Facebook, men i mange tilfeller må publikummet du annonsere mot "varmes opp", for å bli klar til å gå inn i kjøpe modus. I motsetning til Google hvor de mest sannsynlig er allerede i kjøpe-modus. Facebook blir ofte regnet som en av de plattformene som brukes til merkevare bevissthet for å gjøre publikummet du annonserer mot bevisst på hvem du er og hva du tilbyr. 

Facebook annonsering må gjøres metodisk riktig for å få gode resultater grunnet hard kamp om plassen. Facebook annonsering passer for alle bedrifter, så lenge det blir brukt riktig. 

Ta kontakt nedenfor for å få hjelp med Facebook annonsering. 

Kontakt oss